13 May 2010

Aduh, apa yang dah aku buat ni...bingung...

Hari ini, untuk kesekian kalinya,
Aku sakitkan lagi hati sahabat aku…
Aku dah buat dia terasa dengan sikap dan perkataan aku…
Aku dah ulang balik apa yang dah aku buat kat dia…


Aduh, apa yang aku nak buat ni?
Apa yang harus aku lakukan…?
Bingung………………


Nak mintak maaf?
Aduh, kalau nak mintak maaf,
Termasuk ni dah berapa kali dah aku mintak maaf kat dia…
Kalau aku mintak maaf dari dia,
Nak ke dia maafkan aku lagi…?
Sesenang macam tu aje ke nak maafkan…??
Aduh, nak buat macam mana ni…


Ok, katakanlah dia maafkan,
Tapi besi yang bengkok,
Senang ke nak luruskan…??


Aduh, BINGUNG BINGUNG BINGUNG…!!!
Ya Allah…tolong aku…


Aku yakin,
Dia memang betul-betul terasa dengan sikap aku…
Ya Allah…nak buat macam mana ni…
Aku malu ya Allah nak cakap dengan dia lagi…

Memang tak lena aku tidur malam ni,
Asyik memikirkan dan menyesal
Atas apa yang dah aku lakukan terhadap dia…

Dia baik, dia penyabar, dia selalu tolong aku…
Tapi hari ni,
Ntah kenapa aku buat dia kecewa dengan sikap aku lagi…
Kenapa la aku ni suka buat orang lain sakit hati…?
Aduh, apa yang patut aku buat…

Bersemuka dengan dia??
Mesti bin konpem dia dah tak nak tengok muka aku lagi…
Buat tambah serabut dan kusut hidup dia je…
Aku pulak yang jadi kusut dengan apa yang aku dah buat…


Argh!!!
Aku kusut, aku serabut, aku dah tak tahu nak buat apa…
Tak apalah…kalau dia dah buang aku dari senarai kawan-kawan dia,
Apa boleh aku buat…tak apalah…
Aku pasrah…
Hmm...... :(


p/s :- kepada rakan-rakan semua, jagalah adab anda ketika bermuamalah dengan sahabat anda. jangan jadik macam MB. :( wassalamun alaikum.
Sudi-sudilah 'Like' post ni..

No comments: