08 March 2010

satu link yang saya nak kongsi sama-sama...

Assalamualaikum wa rahmatullah.

Alhamdulillah, nahmaduhu wa nasykuruhu.

Semoga rakan-rakan semua berada dalam keadaan sihat sejahtera, dan semoga rakan-rakan berada dalam bimbingan Allah.

Di sini, saya mahu berkongsi sebuah artikel yang saya terjumpa sebentar tadi di facebook. Artikel yang ditulis oleh Ustaz Zaharuddin Abd Rahman. Artikel ini memang bagus. Memang cukup tersentuh kepada sesiapa yang jiwa dan hatinya rosak macam saya. Mudah-mudahan, intipati dari artikel ini menjadi kunci kesedaran dan keinsafan untuk saya dan kepada sesiapa yang mahu ambil peringatan. Saya sertakan linknya.

http://www.zaharuddin.net/content/view/470/89/

Sengaja saya tidak mahu copy paste artikelnya. Biar insan-insan yang mengharapkan kebaikan untuk dirinya yang akan klik. Kalau tak, dia hanya pandang sekilas dan close tab blog ni. Malas nak klik banyak-banyak. Semoga perkongsian yang tak seberapa ini, kita semua akan mendapat kekuatan untuk terus ikhlas beribadah di atas hamparan dunia ini.

Ya Allah, peliharalah kami dari godaan nafsu dan syaitan. Iman kami terhadapMu hanya senipis plastik. Pantang ditiup angin, terbang tanpa tujuan. Pantang kena api, merengkut hangus tidak berabu. Ya Allah, peliharalah kami, kuatkanlah kami.
Sudi-sudilah 'Like' post ni..

No comments: