15 March 2010

Maher Zain: For The Rest of My Life

Asslamualaikum wa rahmatullah.

Semoga rakan-rakan sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera, dan semoga kalian semua berada dalam bimbingan dan petunjuk Allah.

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. Syukur alhamdulillah. Hari ini saya tak tahu apa yang telah terjadi pada diri saya. Saya rasa lain sangat hari ini. Salah satu asbabnya, saya jumpa dengan orang yang saya rindui, saya jumpa dengan orang yang saya kasihi suatu hari dulu. Tapi sekarang dia sudah tiada di sisi. Tidak mengapa, semoga Allah redhai pertemuan dan perpisahan kami.

Mari kita bersantai sejenak. Kita dengar lagu ni. Lagu ni bagi saya memang best. Lirik dia, lagu dia; memang memabukkan kepada sesiapa yang faham. Ah..!! memang best. Bawah ni lagu dia. Selamat ber'layan'.

p/s: semua lagu Maher Zain memang best, "hold my hand", "insya Allah"..semua sedap di dengar dan bagus untuk dijadikan renungan; tapi saya nak share lagu ni; yang lain cari sendiri.



For The Rest Of my Life
Sudi-sudilah 'Like' post ni..

No comments: