14 July 2010

Aku Kembali



Assalamualaikum wa Rahmatullah. Rakan-rakan semua apa khabar?? Sihat?? Aywah!! Semoga rakan-rakan semua berada dalam keadaan yang sejahtera selalu, dan semoga rakan-rakan berada dalam bimbingan dan petunjuk Allah. Segala puji dan syukur MB persembahkan kepada Rabb dan Sembahan MB; Allah S.W.T kerana dengan izinNya, MB masih lagi hidup sampai sekarang. Tambahan pula, nikmat-nikmat yang diberi tak pernah kunjung kurang bahkan semakin bertambah hari demi hari. Sungguh, tak setara nikmat yang Allah beri kepada MB ni andai durhaka dan maksiat sebagai imbalannya.


Fuhh.. rasanya dah cukup lama MB menyepi dari alam maya ni. Baru je dua minggu lebih. Hmm.. Sebenarnya, blog MB ni bukannya under heavy construction sangat pun. Cuma yang tengah constructnya hati MB ni ha. Agak celaru sikit sejak belakangan ini. Tapi sekarang, Alhamdulillah lah; under control…kot. Bukan apa, bukannya maksud MB nak tulis tu kena dari hati; tu pun MB setuju. Dan MB sentiasa berhati. Tapi bagi MB; hati yang gelap masakan mampu menerangi hati orang lain…kan? Tapi, hati yang gelap ini juga mesti diterangi. Untuk berinya cahaya supaya terang, hati harus duduk dalam satu proses. Proses apa? Haaa…proses membaikpulih… cuma, berikan ia masa...


Ok lah… Untuk hari ini, setakat ini dulu. MB sebenarnya ada banyak lagi yang nak dikongsikan. Biar perkongsian yang MB ketengahkan akan menjadi satu disiplin buat diri MB; apa yang kamu katakan, kamu harus buat. Dan mudah-mudahan, Allah beri kekuatan kepada MB khususnya dan kepada sahabat-sahabat MB amnya.


Wallahu `aalaam...jumpa lagi nanti...
Sudi-sudilah 'Like' post ni..

No comments: