28 June 2011

Perhimpunan BERSIH 2.0: Pandang Sisi Undang-undang


Assalamualaikum rakan-rakan. Semoga kalian sihat walafiat, insyaAllah. Kali ini, saya nak kongsikan kepada kalian berkaitan dengan isu yang sedang hangat macam pisang goreng waktu petang dan bagai soto ayam kampong nasi himpit pada waktu hujan. Apa dia? Haa…Perhimpunan Bersih 2.0.


Saya tak ulas, saya Cuma kongsi satu perbincangan yang cukup menarik bagi saya. Semuanya facts dan ilmiah. Tiada bau politik. Pembuka topic ini adalah seorang tutor, untuk group saya, untuk subjek Malaysia Legal System saya; seronok dan puas hati semasa mendengar penjelasan beliau di dalam kelas.


Berikut adalah diskusi mereka yang Berjaya saya snap.






























Jadi, apa pandangan rakan-rakan? Apa yang kalian dapat simpulkan?
BEST GILER baca dialog mereka!




Sudi-sudilah 'Like' post ni..

1 comment:

waris pejuang kemerdekaan said...

Tahniah. Satu diskusi perundangan yg sungguh ilmiah. Diharap ramai lagi para ilmuan dapat meluangkan masa memberikan hujah untuk pandangan yg berbeza.